
Specjalista ds. Obsługi Operacyjnej Klienta Biznesowego

Jeżeli jesteś osobą, która:
- ma doświadczenie w pracy z Klientem Biznesowym (preferowani Klienci Korporacyjni i SME) oraz potrafi dopasować produkty do potrzeb Klienta,
- zna procesy i produkty bankowe,
- zna zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw i procesy kredytowe,
- posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- w stopniu bardzo dobrym posługuje się pakietem MS Office,
- jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole,
- potrafi radzić sobie z presją czasu i konsekwentnie realizuje swoje obowiązki w pracy.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- obsłudze po sprzedażowej Klientów Biznesowych,
- kontakcie bezpośrednim z Klientem Biznesowym (SME i Korporacyjnym),
- współpracy z innymi jednostkami w Banku,
- działaniach weryfikacyjnych i kontrolnych w obszarze klienta biznesowego.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w przyjaznej atmosferze, opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu zespołu,
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,
- ofertę rozwojowa i edukacyjną w programie Alior Uniwersytet.
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
