#

Specjalista ds. obsługi Klienta

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi Klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie z branży IT
  • Umowę o pracę tymczasową
  • Pracę w zgranym zespole i zaawansowane szkolenie stanowiskowe
  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego PZU, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 warunek konieczny
  • Doświadczenie w obsłudze klienta/ pracy z dokumentacją
  • Dbałość o szczegóły
  • Samodzielność w pracy
  • Znajomość MS Excel (funkcje: tabele przestawne, vlookup, filtrowanie)

Zadania:

  • Obsługa klienta biznesowego – odpowiadanie na bieżące pytania dotyczące współpracy
  • Koordynacja transakcjami, zarządzanie ofertami oraz fakturami dostawców
  • Monitorowanie płatności dostawców
  • Współpraca z działem sprzedaży


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi