#

Specjalista ds. obsługi klienta

Randstad Polska Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Randstad Polska Sp. z o.o.

Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie?

APLIKUJ!

Specjalista ds. obsługi klienta

Wrocław
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową w pełnym wymiarze czasu pracy (pełne świadczenia ZUS oraz płatne urlopy)
  • pakiet benefitów (dofinansowanie karty sportowej i prywatnej opieki medycznej)
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • obsługa zamówień określona przez kierownictwo sprzedaży i wspierana przez wewnętrzne systemy w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.
  • zarządzanie zamówieniami - postępy w realizacji zamówień i przekazywanie ich wszystkim niezbędnym stronom, proaktywna interwencja w sytuacjach zakłóceń procesu
  • zarządzanie logistyką - uzgadnianie z magazynem i przewoźnikami wysyłek do klienta
  • utrzymywanie danych klientów - w tym głównego zbioru danych klientów i cenników
  • obsługa reklamacji - wprowadzanie i rozpatrywanie reklamacji, kontakty z klientami i koordynacja wewnętrzna
  • znajomość języków - angielski w mowie i piśmie, inne języki będą dodatkowym atutem
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
  • znajomość systemów i procesów - SAP będzie dodatkowym atutem
  • znajomość łańcucha dostaw

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Randstad Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi