Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie?
APLIKUJ!
Specjalista ds. obsługi klienta
Wrocław
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową w pełnym wymiarze czasu pracy (pełne świadczenia ZUS oraz płatne urlopy)
pakiet benefitów (dofinansowanie karty sportowej i prywatnej opieki medycznej)
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
obsługa zamówień określona przez kierownictwo sprzedaży i wspierana przez wewnętrzne systemy w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.
zarządzanie zamówieniami - postępy w realizacji zamówień i przekazywanie ich wszystkim niezbędnym stronom, proaktywna interwencja w sytuacjach zakłóceń procesu
zarządzanie logistyką - uzgadnianie z magazynem i przewoźnikami wysyłek do klienta
utrzymywanie danych klientów - w tym głównego zbioru danych klientów i cenników
obsługa reklamacji - wprowadzanie i rozpatrywanie reklamacji, kontakty z klientami i koordynacja wewnętrzna
znajomość języków - angielski w mowie i piśmie, inne języki będą dodatkowym atutem
doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
znajomość systemów i procesów - SAP będzie dodatkowym atutem
znajomość łańcucha dostaw
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?