Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/09/2021.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wroclaw
NR REF.: 1150634

Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą urządzeń chłodniczych oraz komponentów do chłodnictwa i klimatyzacji, zlokalizowanej w okolicach Wrocławia, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalisty w dziale Obsługi Klienta.

Twoje następne stanowisko
  • Obsługa mailowych i telefonicznych zapytań klientów;
  • Kontakt z klientem w sprawie dostawy zamówionego towaru;
  • Rejestrowanie składanych zamówień;
  • Przekazywanie zleceń do działu produkcji;
  • Współpraca z działem logistyki w celu zapewnienia terminowych dostaw;
  • Fakturowanie;
  • Przygotowywanie ofert sprzedażowych na produkty z podstawowego asortymentu firm, we współpracy z przedstawicielami handlowymi w zakresie polityki cenowej;
  • Przyjmowanie i odpowiadanie na zgłoszenia reklamacyjne (nie dotyczy aspektów technicznych);
  • Aktualizacja danych w systemie - np. nowy klient;
  • Kontrola płatności;
  • Kompletacja dokumentacji technicznej dla Klienta;
  • Dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta;
  • Realizacja celów firmy oraz inne czynności zlecone przez przełożonego niezbędne dla prawidłowej pracy i rozwoju firmy.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
  • Wykształcenie średnie bądź wyższe;
  • Znajomości obsługi pakietu MS Office;
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym lub inny język obcy;
  • Wysoka motywacja do pracy (proaktywne i pozytywne podejście);
  • Gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin (pon-pt).

Co zyskujesz?
  • Pozytywną atmosferę pracy;
  • Umowę o pracę bezpośrednio z firmą;
  • Możliwość rozwoju wewnątrz struktur;
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry