#

Specjalista ds. obsługi klienta

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Kluczowe zadania na stanowisku:

  • Kontakt z klientem w zakresie należności (e-mailowy, telefoniczny)
  • Koordynowanie bieżących płatności (monitorowanie, raportowanie, dokumentowanie)
  • Analiza i weryfikacja danych finansowych, księgowych, podatkowych pod kątem ich poprawności
  • Rozwiązywanie problemów np. związanych z opóźnieniem płatności
  • Wspieranie innych funkcji w ramach zespołu

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office, w szczególności MS Outlook i MS Excel (tabele przestawne, vlookup)
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. C1)
  • Umiejętności analityczne, dbałość o szczegóły
  • Samodzielność w pracy
  • Wiedza z zakresu finansów i księgowości będzie atutem

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie z branży IT
  • Umowę o pracę tymczasową z możliwością późniejszego zatrudnienia bezpośrednio u klienta
  • Godziny pracy 8-16, 9-17
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
  • Pracę w zgranym zespole i zaawansowane szkolenie stanowiskowe
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport

Miejsce pracy: Wrocław
Nr. ref. SPE/037/AKO


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi