#

Specjalista ds. obsługi klienta

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Oferta:

  • Praca w dużej, międzynarodowej firmie dającej możliwości rozwoju i rozwinięcia swoich kompetencji językowych
  • Praca z siedziby znajdującej się w ścisłym centrum Wrocławia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
  • Umowa o pracę za pośrednictwem agencji z możliwością późniejszego przejścia w struktury klienta
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, 9-17
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna)

Wymagania:

  • Zaawansowana wiedza z zakresu pakietu MS Office (przede wszystkim raportowanie w MS Excel)
  • Doświadczenie z zakresu obsługi klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Komunikatywność
  • Odpowiedzialność i samodzielność
  • Dobra organizacja pracy

Zadania:

  • Wsparcie dla zespołów zajmujących się bezpośrednią obsługą klientów na całym świecie
  • Rozwiązywanie problemów klientów poprzez kontakt mailowy
  • Praca na wielu aplikacjach i systemach
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Regularne sporządzanie raportów
  • Pobieranie danych do analizy z SAP HANA
  • Przygotowywanie i zarządzanie umowami leasingowymi

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi