#

Specjalista ds. obsługi klienta

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Oferta:

  • Praca na pełny etat w największej firmie leasingowej w Polsce o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowa o pracę na czas określony
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych
  • Perspektywa rozwoju zawodowego
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Praca od 1 kwietnia 2021

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze obsługi klienta
  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość programu MS Office (Excel, Word)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Umiejętność budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Wysoki poziom komunikatywności
  • Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność

Zadania:

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa zapytań klientów oraz rejestrowanie ich w systemach
  • Weryfikowanie poprawności i kompletności dokumentacji oraz wprowadzanie danych do systemów
  • Budowanie relacji i zapewnianie wysokiej jakości kontaktu z klientami
  • Współpraca z różnymi działami firmy w celu zapewnienia prawidłowej obsługi klienta

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi