Numer oferty: StPr/23/0917
- mailowa oraz telefoniczna obsługa zapewniająca utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta
- bieżące przetwarzanie danych w oparciu o systemy i narzędzia z obszaru obsługi Klienta,
- analiza potrzeb Klienta oraz aktywne doradztwo w wyborze produktu zgodnego z jego oczekiwaniami,
- prezentowanie produktów z oferty sprzedażowej firmy oraz udzielanie informacji na temat ich specyfikacji,
- przyjmowanie reklamacji produktów, przygotowywanie
i kompletowanie dokumentacji reklamowej; aktywne wsparcie odpowiedniego działu firmy w zakresie procedowania zgłoszeń reklamowych,
- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji zamówień,
- dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy działem obsługi klienta a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy.
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Kociewska 24-26, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV należy wysłać na adres: joanna.wrotniewska@e-mossa.eu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.