
Specjalista ds. Obsługi klienta

Jeśli jesteś osobą:
- dyspozycyjną do pracy w systemie zmianowym
- poszukującą pewnej i stałej pracy
- cechującą się dużą samodzielnością w działaniu i zdyscyplinowaniem
- dobrze radzącą sobie ze stresem
- skupiającą się na rozwiązaniach a nie problemach i posiadasz umiejętność samodzielnego szukania odpowiedzi w dostępnych źródłach
- chętnie nabywającą nowe umiejętności
- dostrzegającą i reagującą na potrzeby klientów
- posiadającą minimum średnie wykształcenie i doświadczenie w obsłudze klienta
- sprawnie posługującą się pakietem MS Office
- odnajdującą się w świecie nowinek technologicznych
- posiadającą stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania
Mamy dla Ciebie pracę która polega na:
- telefonicznej obsłudze klientów
- wsparciu w korzystaniu z produktów i usług Banku
- dbaniu o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi.
Oferujemy:
- pracę w 100% zdalną – zapewniamy wszelki niezbędny sprzęt
- relacje oparte na zaufaniu oraz zdalnej współpracy z przełożonym
- atrakcyjny system premiowy – dodatkowo wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim
- profesjonalne szkolenia wprowadzające oraz rozwijające umiejętności
- możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport prywatna opieka medyczna ubezpieczenie konkursy wewnętrzne programy zniżkowe i lojalnościowe 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
