Alior Bank S.A.

Specjalista ds. Obsługi klienta

Alior Bank S.A.

Jeśli jesteś osobą:

  • dyspozycyjną do pracy w systemie zmianowym
  • poszukującą pewnej i stałej pracy
  • cechującą się dużą samodzielnością w działaniu i zdyscyplinowaniem
  • dobrze radzącą sobie ze stresem
  • skupiającą się na rozwiązaniach a nie problemach i posiadasz umiejętność samodzielnego szukania odpowiedzi w dostępnych źródłach
  • chętnie nabywającą nowe umiejętności
  • dostrzegającą i reagującą na potrzeby klientów
  • posiadającą minimum średnie wykształcenie i doświadczenie w obsłudze klienta
  • sprawnie posługującą się pakietem MS Office
  • odnajdującą się w świecie nowinek technologicznych
  • posiadającą stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania

Mamy dla Ciebie pracę która polega na:

  • telefonicznej obsłudze klientów
  • wsparciu w korzystaniu z produktów i usług Banku
  • dbaniu o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi.

Oferujemy:

  • pracę w 100% zdalną – zapewniamy wszelki niezbędny sprzęt
  • relacje oparte na zaufaniu oraz zdalnej współpracy z przełożonym
  • atrakcyjny system premiowy – dodatkowo wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim
  • profesjonalne szkolenia wprowadzające oraz rozwijające umiejętności
  • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń
  • obszerny pakiet socjalny (karta multisport prywatna opieka medyczna ubezpieczenie konkursy wewnętrzne programy zniżkowe i lojalnościowe 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi