Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
będziesz rozmawiać z naszymi klientami za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji (m.in. telefon, mail, chat),
będziesz wspierać klientów w problemach formalnych i technicznych.
Czego oczekujemy:
nastawienia na potrzeby klienta,
dokładności, systematyczności, umiejętności pracy pod presją czasu,
życzliwości i nastawienia na współpracę,
chęci rozwoju i zaangażowania w rozwiązywanie zgłoszeń technicznych,
łatwość w przyswajaniu nowej wiedzy
Twoim atutem będzie:
doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta w zakresie rozwiązywania problemów technicznych
komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Co chcemy Ci dać:
możliwość zdobycia cennego doświadczenia
pracę w przyjaznym środowisku
umowę o pracę
wynagrodzenie od 3000,00 zł brutto
atrakcyjny pakiet benefitów (m. in. Karta Multisport, opieka medyczna oraz dofinansowanie do zajęć językowych)
dogodną lokalizację biura w samym centrum Poznania
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?