Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/09/2018.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Poznań, wielkopolskie

Oxylion S.A.

Opis stanowiska pracy

Co będziesz robić:

  • będziesz rozmawiać z naszymi klientami za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji (m.in. telefon, mail, chat),
  • będziesz wspierać klientów w problemach technicznych.

 

Wymagania

Czego oczekujemy:

  • nastawienia na potrzeby klienta,
  • dokładności, systematyczności, umiejętności pracy pod presją czasu,
  • życzliwości i nastawienia na współpracę,
  • chęci rozwoju i zaangażowania w rozwiązywanie zgłoszeń technicznych,
  • wiedza techniczna w zakresie usług telekomunikacyjnych lub łatwość w jej przyswajaniu.

 

Twoim atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta w zakresie rozwiązywania problemów technicznych,
  • wiedza techniczna w zakresie usług telekomunikacyjnych poparta doświadczeniem w tzw. Help Desk,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

 

Co chcemy Ci dać:

  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia  
  • pracę w przyjaznym środowisku
  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie od 3000,00 zł brutto
  • atrakcyjny pakiet benefitów (m. in. Karta Multisport, opieka medyczna oraz dofinansowanie do zajęć językowych)
  • dogodną lokalizację biura w samym centrum Poznania

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Prezentacja firmy

OXYLION S.A. niezależny operator telekomunikacyjny. Nasze doświadczenie wsparte... niezależną infrastrukturą światowych liderów branży telekomunikacyjnej daje efekt w postaci usług niezawodnych, przyjaznych i konkurencyjnych cenowo.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Przedział wynagrodzenia:
3.000,00 zł - 3.500,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Elektronika / Telekomunikacja , Praca Obsługa klienta , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca IT - Konsulting
Zapisz ofertę
do góry