Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Piła
Zadania:
Bezpośrednia obsługa Klienta;
Udzielanie informacji o przesyłkach oraz obowiązującej ofercie;
Przyjmowanie i wydawanie przesyłek klientom;
Współpraca telefoniczna i mailowa z kurierami oraz pracownikami innych działów.
Oczekiwania:
Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz orientacja na Klienta;
Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole;
Znajomość obsługi komputera oraz aplikacji wykorzystywanych w firmie;
Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy;
Odporność na stres;
Mile widziana znajomość procesów i obszarów magazynowych.
Oferujemy:
Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
Pracę od poniedziałku do piątku;
Możliwość rozwoju umiejętności zawodowych;
Godziny pracy: 8:00 - 16:00 lub 11:00 – 19:00;
Niezbędne narzędzia pracy.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej/stałej.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV.
Numer referencyjny: SOK/02/18/BDG
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?