Specjalista ds. Obsługi klienta
    
    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- telefonicznej obsłudze klientów,
 - wsparciu w korzystaniu z produktów i usług Banku,
 - dbaniu o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi.
 
Jeśli jesteś osobą:
- dyspozycyjną do pracy w systemie zmianowym,
 - poszukującą pewnej i stałej pracy,
 - cechującą się dużą samodzielnością w działaniu i zdyscyplinowaniem,
 - dobrze radzącą sobie ze stresem,
 - skupiającą się na rozwiązaniach a nie problemach i posiadasz umiejętność samodzielnego szukania odpowiedzi w dostępnych źródłach,
 - chętnie nabywającą nowe umiejętności,
 - dostrzegającą i reagującą na potrzeby klientów,
 - posiadającą minimum średnie wykształcenie i doświadczenie w obsłudze klienta,
 - sprawnie posługującą się pakietem MS Office,
 - odnajdującą się w świecie nowinek technologicznych,
 - posiadającą stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania,
 
Oferujemy:
- pracę w 100% zdalną – zapewniamy wszelki niezbędny sprzęt,
 - relacje oparte na zaufaniu oraz zdalnej współpracy z przełożonym,
 - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
 - atrakcyjny system premiowy – dodatkowo wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
 - profesjonalne szkolenia wprowadzające oraz rozwijające umiejętności,
 - możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
 - praca w oparciu o wartości - zwinność, prostota, zespołowość i etyka,
 - obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).
 
    Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.