
Specjalista ds. Obsługi klienta

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- telefonicznej obsłudze klientów,
- wsparciu w korzystaniu z produktów i usług Banku,
- dbaniu o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi.
Jeśli jesteś osobą:
- dyspozycyjną do pracy w systemie zmianowym,
- poszukującą pewnej i stałej pracy,
- cechującą się dużą samodzielnością w działaniu i zdyscyplinowaniem,
- dobrze radzącą sobie ze stresem,
- skupiającą się na rozwiązaniach a nie problemach i posiadasz umiejętność samodzielnego szukania odpowiedzi w dostępnych źródłach,
- chętnie nabywającą nowe umiejętności,
- dostrzegającą i reagującą na potrzeby klientów,
- posiadającą minimum średnie wykształcenie i doświadczenie w obsłudze klienta,
- sprawnie posługującą się pakietem MS Office,
- odnajdującą się w świecie nowinek technologicznych,
- posiadającą stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania,
Oferujemy:
- pracę w 100% zdalną – zapewniamy wszelki niezbędny sprzęt,
- relacje oparte na zaufaniu oraz zdalnej współpracy z przełożonym,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
- atrakcyjny system premiowy – dodatkowo wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
- profesjonalne szkolenia wprowadzające oraz rozwijające umiejętności,
- możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
- praca w oparciu o wartości - zwinność, prostota, zespołowość i etyka,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
