Specjalista ds. obsługi klienta
Firma produkcyjna zlokalizowana w Mikołowie poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta.
Informacje o kliencie
Firma zlokalizowana w Mikołowie. Jest jednym z międzynarodowych liderów w zarządzaniu energią elektryczną.
Opis stanowiska
- Zapewnienie technicznego wsparcia dla klientów w celu uzyskania satysfakcji klienta,
- Utrzymanie i rozwijanie wysokiej jakości kontaktów zewnętrznych w celu budowania trwałych relacji oraz lojalności klientów,
- Sporządzanie ofert handlowych,
- Sporządzanie i realizacja planów handlowych, budżetu zamówień oraz monitorowanie oraz zapewnienie wykonania,
- Współpraca z organizacjami firmy w celu realizacji spójnej strategii sprzedaży,
- Działania marketingowe, promocja produktów w celu osiągnięcia budżetu zamówień i sprzedaży oraz zapewnienia wymaganego wizerunku firmy na rynku.
Profil kandydata
- Zaawansowana znajomość języka niemieckiego, min. C1
- Doświadczenia w obszarze sprzedaży, obsługi klienta lub backoffice,
- Posiadanie kompetencji miękkich, które ułatwią pracę związaną z obsługą klienta,
- Chęć podnoszenia kwalifikacji,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Inicjatywa i kreatywność, samodzielność.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Elastyczny czas pracy
- Możliwość pracy zdalnej- raz w tygodniu
- Opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- ZFŚS
- Premia miesięczna
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Job details
Location: Katowice
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Location: Katowice
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Follow us on: