Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/11/2017.

Specjalista ds. obsługi klienta

Katowice, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • kontakt mailowy i telefoniczny z potencjalnymi klientami i przedstawienie oferty,
  • obsługa posprzedażowa klienta,
  • przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy
  • współpraca z innymi działami firmy,
  • udział w organizacji targów i delegacjach

Oczekujemy:

  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B- mile widziane,
  • znajomość języka angielskiego, 
  • podstawowa znajomość języka niemieckiego,
  • dobra organizacja pracy, nastawienie na cel, zdolności interpersonalne

Oferujemy:

  • długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę,
  • praca na pełen etat - pn-pt, 8-16,
  • wynagrodzenie podstawowe + premię,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pracę na nowym stanowisku, które będzie ewoluowało wraz z rozwojem działu,
  • niezbędne szkolenia przygotowujące do wykonywania obowiązków oraz wsparcie przełożonego,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • miłą atmosferę, wsparcie ze strony przełożonego i współpracowników


Numer referencyjny: APHA/04/17/KTW

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry