Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: DługołękaManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
- Aktywne pozyskiwanie leadów poprzez interakcję z klientami w salonie
- Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, w tym organizacja jazd testowych
- Zarządzanie danymi w systemie i aktualizacja profili klientów
- Współpraca z zespołem w zakresie tworzenia strategii i procesów sprzedażowych
- Weryfikacja kompletności dokumentów oraz zapewnienie poprawności danych przed finalizacją procesu
- Ogólne wsparcie klientów w salonie, dbanie o ich pozytywne doświadczenie i estetykę pojazdów
- Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
- Znajomość nowoczesnych rozwiązań w zakresie elektromobilności
- Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób prosty i zrozumiały
- Umiejętność zarządzania swoim czasem pracy
- Dyspozycyjność do pracy również w godzinach wieczornych i w weekendy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 2 miesiące
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Praca w 100% stacjonarna w lokalizacji Długołęka (koło Wrocławia)
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.