Jesteśmy międzynarodową firmą outsourcingową DN Profcontact współpracującą z wiodącymi europejskimi partnerami w zakresie technologii informatycznych, wsparcia klienta oraz branży e-commerce. Poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia Klienta, który stanie się częścią naszego zespołu do długoterminowego projektu z niemiecką spółką CONRAD ELECTRONIC.
Jeśli jesteś wytrwały, doświadczony i gotowy do rozwiązywania problemów, a dodatkowo posługujesz się językiem niemieckim w mowie i piśmie - czekamy na Ciebie!
Obowiązki:
- analizowanie i procedowanie wniosków klientów;
- telefoniczne konsultacje z klientem;
- utrzymywanie bazy danych, przetwarzanie informacji;
- weryfikacja płatności, dostępności produktów i śledzenie dostaw;
- koordynacja i komunikacja z kolegami z innych działów.
Oferujemy:
- wynagrodzenie na poziomie powyżej średniej;
- możliwości rozwoju osobistego i zawodowego;
- przyjazne środowisko pracy;
- elastyczny harmonogram pracy;
- płatne urlopy i zwolnienia zdrowotne;
- pracę z domu.
Jeśli chcesz być częścią naszego zespołu, prześlij swoje CV na nasz adres .
Wymagane umiejętności:
- Poziom B2/C1 języka niemieckiego w mowie i piśmie;
- pewny siebie użytkownik komputera;
- doświadczenie zawodowe jako specjalista ds. wsparcia/usług będzie dodatkowym atutem;
- umiejętność szybkiego uczenia się;
- doskonałe umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i ustnej.
Kancelaria Radcy Prawnego
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.