W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów, którzy zajmą się obsługą stałych Klientów Naszego Partnera Biznesowego.
Do zadań Specjalisty ds. Obsługi Klienta należeć będzie:
• Odbieranie połączeń
• Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń Klientów
• Pomoc techniczna
• Odpowiedzi na pytania Klientów nt. podstawowych usług świadczonych przez firmę
• Dbanie o wysoką jakość obsługi zgodną ze standardami firmy
• Budowanie dobrych relacji z Klientami
Gwarantujemy:
• Atrakcyjne warunki finansowe: 13 zł/h + premie
• Praca w systemie zmianowym
• Konkursy z nagrodami
• Płatne szkolenie przygotowujące Cię do realizacji zadań
• Współpraca z doświadczonymi koordynatorami merytorycznymi, którzy pomogą Ci w rozwoju zawodowym
• Możliwość awansu strukturalnego
• Przyjazną rozwojowi zawodowemu atmosferę w pracy
Od kandydata oczekujemy:
• Wysokiej kultury osobistej
• Bardzo dobrej dykcji i komunikatywności
• Umiejętności obsługi komputera oraz poczty elektronicznej
Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.