Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/05/2018.

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego i angielskiego

Łódź, łódzkie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta niemieckojęzycznego
  • obsługa zamówień i reklamacji
  • aktywna współpraca z wewnętrznymi działami firmy (Dział Sprzedaży, Dział Finansów)
  • wsparcie administracyjne w zakresie raportowania i logistyki

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • komunikatywność, orientacja na klienta, dobra organizacja pracy
  • umiejętność obsługi systemu SAP, biegła znajomość obsługi Ms Excel

Oferujemy:

  • zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta
  • doskonałe możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznym, wielokulturowym środowisku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej


Numer referencyjny: CSD/L/LDZ/2018

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry