Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/07/2019.
Oferta wyróżniona

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Poznań, wielkopolskie

Devire

Opis stanowiska pracy

Nasz klient to międzynarodowa firma o profilu technicznym, posiadająca w Poznaniu swoje SSC. W związku z rozwojem struktur obsługi klienta firma poszukuje osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim 

 

Zakres zadań:

kontakt z klientami wewnętrzymi w zakresie przyjmowania i obsługi zamówień

wprowadzanie zamówień do systemu SAP

zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji zamówień

dbałość o prawidłowy przebieg informacji i dokumentacji

regularny kontakt z fabrykami koncernu

 

Wymagania:

biegła znajomość języka niemieckiego

komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)

wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

samodzielność i dobra organizacja pracy

 

Klient oferuje:

pełne wyzwań stanowisko w międzyanrodowej strukturze

atrakcyjne warunki zatrudnienia

przyjazną atmosferę pracy

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry