Nasz klient to innowacyjny Software House z siedzibą w Berlinie, tworzący produkt umożliwiający tworzenie aplikacji mobilnych dla przedsiębiorców. Aktualnie poszukujemy dla niego osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim.
Miejsce pracy : zdalnie ( 1 dzień w biurze w Łodzi)
Główne obowiązki na tym stanowisku :
• Obsługa połączeń przychodzących, wiadomości e-mail i czatów od klientów jak i zespołu współpracowników w ramach zapewnienia procesu obsługi klienta,
• Efektywne współpracowanie przy rozwiązywaniu problemów klientów,
• Wspieranie klientów w procesie publikowania aplikacji w AppStore i Google Play
Benefity :
• dowolna forma współpracy, możliwość pracy zdalnej
• prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
• swobodna, niekorporacyjna atmosfera,
• komfortowe biuro a w nim dobra kawa, wszelkiego rodzaju zdrowe przekąski: orzechy, owoce i warzywa.
• codzienne używanie języka obcego i nowych rozwiązań technologicznych w ramach współpracy z globalnymi klientami.
Wymagania :
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego ( C1)
• wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
• umiejętność współpracy, pozytywne nastawienie
Mile widziane :
• doświadczenie w obsłudze klienta