#

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim

TPG Katowice Sp. z o. o.

Katowice, śląskie

TPG Katowice Sp. z o. o.
Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy uzdolnionych językowo osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Katowice

Opis stanowiska pracy:

  • Kompleksowa obsługa Klienta indywidualnego w zakresie rozwiązywania podstawowych problemów technicznych wynikających z użytkowania takich produktów jak smartfony, laptopy, tablety
  • Codzienny kontakt telefoniczny w języku niemieckim z Klientami z Niemiec, Austrii i Szwajcarii
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy
  • Dbałość o najwyższą jakość procesów

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Premie wynikowe
  • Umowa o pracę lub umowa zlecenie (forma zatrudnienia do wyboru przez Kandydata)
  • Szkolenia wdrożeniowe
  • Elastyczny grafik pracy
  • Realną ścieżkę kariery

Wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację min B2/C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min B1/B2
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
  • Sprawna obsługa MS Office
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
Teleperformance Polska w liczbach:
TPG Katowice Sp. z o. o.
Jesteś gotowy, żeby pracować z najlepszymi i zdobywać nowe doświadczenia?
Nie zwlekaj! Wyślij swoje CV już dziś!
TPG Katowice Sp. z o. o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi