Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim i angielskim
Lokalizacja: Bielany WrocławskieNaszym Klientem jest międzynarodowy producent usług i produktów przemysłowych, finansowych oraz spożywczych, firma z ponad 100 letnim doświadczeniem, działająca w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. W związku ze stałym rozwojem, obecnie poszukujemy Kandydata bądź Kandydatki na stanowisko Specjalisty do Działu Obsługi Klienta.
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu;
- zapewnienie terminowych odpowiedzi na zapytania klientów dotyczących statusu zamówień i dostaw;
- przyjmowanie reklamacji;
- procedowanie zamówień wewnątrz organizacji – kontakt z działami współpracującymi;
- aktualizowanie bazy danych;
- tworzenie raportów i ich analiza.
Nasz Klient zapewnia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę.
- Możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
- Możliwość wykorzystywania języka angielskiego i niemieckiego w codziennej pracy.
- Przyjazną atmosferę pracy oraz atrakcyjne benefity pozapłacowe.
- Samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego.
- Dobrą znajomość języka niemieckiego.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (obsługa klienta biznesowego).
- Dynamikę w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych.