MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Od: MolttonMiejsce pracy: Legnica
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie najwyższej jakości usług dla Klientów,
- Przyjmowanie zamówień (telefonicznych i mailowych) i wprowadzanie ich do systemu, uaktualnianie danych,
- Weryfikacja dostępności towarów na magazynie,
- Przygotowywanie dokumentów do transportu,
- Wykonywanie zadań administracyjnych w celu wspierania płynnego przebiegu wszystkich procesów, w tym m.in. aktualizacja cen lub potwierdzanie daty dostaw, wysyłanie listów przewozowych, itp.
- Aktualizacja danych w systemie ERP,
- Wsparcie w znalezieniu przyczyn źródłowych w przypadku wystąpienia niezgodności.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe,
- Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w międzynarodowej firmie,
- Biegła znajomość języka francuskiego, znajomość języka angielskiego jako plus,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
- Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Komunikatywność i otwartość.
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w organizacji o stabilnej pozycji na rynku,
- Pakiet socjalny (m.in. bony i paczki świąteczne, dopłaty do wypoczynku),
- Ubezpieczenie grupowe PZU,
- Program kafeteryjny mybenefit, karta multisport,
- Parking pracowniczy.