Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/02/2020.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Katowice
NR REF.: 1125724

Dla naszego klienta, jednej z międzynarodowych firm w Katowicach, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z bardzo dobrą znajomością języka francuskiego.

Do Twoich obowiązków będzie należała obsługa zapytań ze strony Klientów w j. francuskim. Będziesz odpowiedzialny za utrzymywanie relacji, udzielanie informacji i rozwiązywanie bardziej skomplikowanych spraw, wprowadzanie danych do systemu.

Idealny kandydat znakomicie posługuję się językiem francuskim zarówno w mowie, jak i w piśmie. W stopniu komunikatywnym posługuje się również językiem angielskim. Musi,być osobą komunikatywną i otwartą na kontakty z ludźmi. Doświadczenie w Customer Service będzie atutem.

Firma oferuje swoim pracownikom stałe zatrudnienie, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, wiele szkoleń rozwojowych oraz możliwość awansu w strukturach organizacji.

Jeśli uważasz, że spełniasz powyższe kryteria i bardzo chętnie podejmiesz pracę w pełnym wymiarze godzin w międzynarodowym środowisku, prześlij swoje CV poprzez przycisk „Aplikuj” znajdujący się na stronie.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry