Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/02/2018.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Gdańsk, pomorskie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • profesjonalna obsługa klienta na projekcie francuskim, wedle ściśle określonych standardów
  • rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania Klientów poprzez telefon, e-mail, live chat

Czego wymagamy od Ciebie?

  • płynnej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie (min. poziom to B2+)
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • chęci rozwoju w profesjonalnej obsłudze klienta - opartej na najwyższych standardach jakości
  • wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - będzie dodatkowym atutem

Czego możesz oczekiwać od nas?

  • stabilnego zatrudnienia - umowy o pracę na pełen etat
  • atrakcyjnego wynagrodzenia (stała podstawa plus premie)
  • przyjaznej atmosfery
  • awansu w oparciu o jasną i przejrzystą ścieżkę
  • szkoleń kompetencyjnych z zakresu obsługi Klienta
  • benefitów pozapłacowych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, dostęp do platformy kafeteryjnej)
  • pomocy w relokacji (jeżeli pochodzisz spoza województwa pomorskiego)
  • upominków, poczęstunków od firmy oraz spotkań integracyjnych

Prezentacja firmy

Gi GROUP jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa... personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting
do góry