Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/08/2019.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim lub hiszpańskim

Wrocław, dolnośląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Jeśli:

  • Biegle (min. B2/C1) mówisz po angielsku i dobrze (min. B1/B2) posługujesz się językiem francuskim lub hiszpańskim,
  • Jesteś cierpliwą i empatyczną osobą,
  • Rozwiązywanie problemów przychodzi Ci naturalnie,
  • Nie boisz się odbierać telefonu,
  • Lubisz działać zgodnie z procedurami i wytycznymi...


... dołącz do zespołu Specjalistów od obsługi klienta w międzynarodowej firmie, gdzie wszystkiego mogą Cię nauczyć

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry