#

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

ATERIMA HR

Wrocław, dolnośląskie

ATERIMA HR

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

ATERIMA HR Wrocław, ATERIMA HR Umowa o pracę
Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • sporządzanie i wysyłanie ofert oraz zamówień dla klientów
  • wprowadzanie do systemu i potwierdzanie zamówień klientów
  • nadzór nad realizacją zamówień (kontrola terminów dostawy u podwykonawców)
  • kontakt z dostawcami i innymi oddziałami m.in. w Niemczech i Hiszpanii
  • archiwizacja dokumentacji ofertowo-sprzedażowej
  • uzupełnianie danych w systemie m.in. kartotek klientów oraz produktów
  • współpraca z klientami oraz działami: sprzedaży, technicznym, logistyki, windykacji

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • posiadasz doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta i/lub sprzedaży (preferowane w branży technicznej)
  • znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym
  • masz wykształcenie o profilu technicznym (mile widziane)
  • dobrze posługujesz się pakietem MS Office
  • potrafisz pracować w zespole i łatwo nawiązujesz kontakty
  • umiesz pracować pod presją czasu

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
  • współpracę w ramach umowy o pracę
  • stałą podstawę plus premie

Zainteresowany?
Kliknij zielony przycisk i aplikuj teraz!
ATERIMA HR

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi