Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/08/2018.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Poznań
NR REF.: 1107890

Nasz Klient, międzynarodowa firma produkcyjna z branży opakowaniowej mająca oddział w okolicach Poznania, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim.

Do głównych obowiązków osób na tym stanowisku będzie należał przede wszystkim kontakt mailowy i telefoniczny z klientami firmy, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, obsługa zamówień klientów, analizowanie danych oraz raportowanie oraz współpraca z pozostałymi działami firmy.

Na stanowisku istotna jest biegła znajomości języka niemieckiego oraz angielskiego, praktyczna wiedza w zakresie obsługi MS Office oraz zdolności analityczne. Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.

Firma oferuje pracę w środowisku o międzynarodowym zasięgu, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, przyjazną atmosferę pracy, udział w szkoleniach, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bogaty pakiet socjalny.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry