Opis stanowiska pracy
MyWorknet to dynamicznie rozwijająca się firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania z branży HR, realizujemy usługi w dziedzinie rekrutacji i selekcji pracowników średniego i wyższego szczebla w kraju i za granicą. Posiadamy certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 19019.
Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim
Sosnowiec
2018/S/KZF
Zadania:
- wspieranie przydzielonej grupy kluczowych francuskich i belgijskich klientów firmy w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu
- przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy
- ścisła współpraca z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym we Francji/Belgii w zakresie zamówień i bieżącej współpracy z klientem
- współpraca z innymi działami firmy na całym świecie - magazyny wysyłkowe, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja
- analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień
- uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach
Wymagania Klienta:
- biegła znajomość języka francuskiego
- dobra znajomość języka angielskiego (język korporacyjny - komunikacja wewnętrzna w ramach firmy)
- wykształcenie licencjackie/magisterskie
- umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
Klient oferuje:
- ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi
- intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty
- przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu
- elastyczny system czasu pracy
- ścieżkę kariery
Prezentacja firmy
MyWorknet to dynamicznie rozwijająca się firma dostarczająca nowoczesne ...
MyWorknet to dynamicznie rozwijająca się firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania z branży HR.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/06/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta