Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. duńskim
Miejsce pracy: GdańskObowiązki:
- wsparcie telefoniczne i mailowe duńskich Klientów w obszarze związanym z obsługą map online,
- administracja bazą danych: wprowadzanie, przetwarzanie, przekazywanie informacji i przyjętych zgłoszeń zgodnie z przyjętymi procedurami,
- współpraca z innymi działami firmy,
- raportowanie do wewnętrznego systemu.
Nasz Klient oferuje:
- udział w rozwoju jednej z najpopularniejszych map internetowych lidera w dziedzinie technologii,
- możliwość elastycznego dopasowania godzin w trybie zmianowym 24/7,
- realne możliwości rozwoju i awansu w międzynaroodowych strukturach firmy,
- profesjonalne wdrożenie na stanowisko + dodatkowe szkolenia,
- benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, Multisport).
Wymagania:
- znajomość języka duńskiego na poziomie min. B2,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- rozwinięte zdolności interpersonalne i analityczne,
- doświadczenie w obsłudze komputera, programów, w tym m.in. MS Office,
- doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym będzie dodatkowym atutem.