
Specjalista ds. Obsługi klienta z j. angielskim
WroclawSpecjalista ds. Obsługi klienta z j. angielskim
Wroclaw
NR REF.: 1174842
Dla naszego klienta, jednej z wiodących, globalnych firm logistycznych poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim.
W nowej roli będziesz odpowiedzialny za kompleksowe wsparcie telefoniczne oraz e-mailowe klientów zewnętrznych organizacji, a także bieżącą pomoc w realizacji zleconych zamówień. Aby sprawnie wykonywać codzienne obowiązki będziesz mieć kontakt z innymi działami wewnątrz firmy, jak np. dział księgowości, magazyn czy biuro obsługi klienta. W trakcie dnia będziesz odpowiedzialny/a za rozwiązywanie codziennych zapytań klientów, w tym przetwarzanie zamówień oraz obsługę korespondencji w j. polskim oraz j. angielskim.
Poszukujemy kandydata/ki posiadającego doświadczenie w dziale obsługi klienta, który posiada umiejętność profesjonalnego, sprawnego i taktownego komunikowania się z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi poprzez komunikację pisemną i ustną w języku polskim oraz angielskim (wymagana płynna znajomość). Wcześniejsze doświadczenie w zakresie magazynowania i dystrybucji będzie traktowane jako atut. Idealny kandydat posiada znajomość programów biurowych takich jak MS Excel oraz Outlook.
Oferujemy długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, szkolenie wprowadzające do nowej roli na terenie Wielkiej Brytanii, wynagrodzenie w wysokości 6000-7500 PLN brutto, uzależnione od posiadanego doświadczenia, możliwość pracy hybrydowej (2 dni z biura, 3 dni z domu), sprzęt do wykonywania pracy, pakiet benefitów, szybki i zdalny proces rekrutacyjny.
Wroclaw
NR REF.: 1174842
Dla naszego klienta, jednej z wiodących, globalnych firm logistycznych poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim.
W nowej roli będziesz odpowiedzialny za kompleksowe wsparcie telefoniczne oraz e-mailowe klientów zewnętrznych organizacji, a także bieżącą pomoc w realizacji zleconych zamówień. Aby sprawnie wykonywać codzienne obowiązki będziesz mieć kontakt z innymi działami wewnątrz firmy, jak np. dział księgowości, magazyn czy biuro obsługi klienta. W trakcie dnia będziesz odpowiedzialny/a za rozwiązywanie codziennych zapytań klientów, w tym przetwarzanie zamówień oraz obsługę korespondencji w j. polskim oraz j. angielskim.
Poszukujemy kandydata/ki posiadającego doświadczenie w dziale obsługi klienta, który posiada umiejętność profesjonalnego, sprawnego i taktownego komunikowania się z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi poprzez komunikację pisemną i ustną w języku polskim oraz angielskim (wymagana płynna znajomość). Wcześniejsze doświadczenie w zakresie magazynowania i dystrybucji będzie traktowane jako atut. Idealny kandydat posiada znajomość programów biurowych takich jak MS Excel oraz Outlook.
Oferujemy długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, szkolenie wprowadzające do nowej roli na terenie Wielkiej Brytanii, wynagrodzenie w wysokości 6000-7500 PLN brutto, uzależnione od posiadanego doświadczenia, możliwość pracy hybrydowej (2 dni z biura, 3 dni z domu), sprzęt do wykonywania pracy, pakiet benefitów, szybki i zdalny proces rekrutacyjny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
