Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. obsługi klienta w dz. Logistyki
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym klientem jest dynamicznie rozwijająca się firma z branży Automotive. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta w dziale logistyki.
Zadaniem osoby na stanowisku będzie: zabezpieczenie potrzeb wysyłkowych do Klienta; analiza danych wejściowych (zamówień); budowanie dobrych relacji z Klientem; optymalizacja kosztów logistycznych; zabezpieczenie materiałów niezbędnych do produkcji.
Główne obowiązki:
- Organizacja, koordynacja i zarządzanie wysyłkami do klientów.
- Prowadzenie dokumentacji – wystawianie dokumentów wysyłkowych (WZ, CMR, delivery note), fakturowanie, organizowanie wysyłek produktów gotowych.
- Zarządzanie zamówieniami do dostawców, oraz nadzór nad powiązaną z nimi dokumentacją.
- Analiza wszystkich znaczących zmian potrzeb klientów i przedstawianie propozycji obranych działań (negocjacje z klientem).
- Przygotowywanie raportów logistycznych wymaganych przez dyrekcję działu i zakładu. Uaktualnianie wykresu opisującego poziom obsługi klienta oraz stosownego planu działań.
- Odpowiedzialność za kontakty z urzędami celnymi, agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych, sprawdzanie poprawności dokumentów celnych.
- Obsługa systemu informatycznego FORS, EDI, portale logistyczne Klientów i operatorów logistycznych
Nasz klient oferuje:
Ciekawą pracę w nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się koncernie produkcyjnym, o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji. Możliwość realizacji własnych pomysłów mających wpływ na poprawę funkcjonowania naszej organizacji. Możliwość korzystania z benefitów m.in. Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dostęp do zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane: logistyka, handel międzynarodowy)
- Obsługa komputera, Microsoft Office, Outlook (w tym dobra znajomość programu excel)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym. Mile widziana znajomość drugiego języka obcego- francuskiego.
- Umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja czasu, umiejętność pracy w zespole.
- Orientacja na klienta zewnętrznego.