Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/08/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (praca zmianowa)

Wrocław, dolnośląskie

Relyon Recruitment (pl)

Opis stanowiska pracy

Szukamy pracowników dla jednego z naszych klientów na rynek wrocławski.

Praca skierowana jest m.in. dla studentów zaocznych.

Wymagamy pozwolenia na pracę w Polsce od osób z zagranicy.

 

Zadania:

  • odbieranie połączeń przychodzących,
  • obsługa klientów przez telefon oraz mail, 
  • przekazywanie informacji o statusach realizowanych zleceń.

Wymagamy:

  • dobrej znajomości języka angielskiego - min. B2,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera,
  • komunikatywności,
  • gotowości na pracę zmianową.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pakiet benefitów - MultiSport, opieka medyczna,
  • kursy językowe.

Warunkiem koniecznym jest umieszczenie poniższych zgód w CV!

 

Prezentacja firmy

Relyon Recruitment to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm... konsultingowych świadczących usługi rekrutacyjne i optymalizujące działanie przedsiębiorstwa.

Kilkanaście lat doświadczenia w rekrutacji talentów dla Klientów korporacyjnych oraz rozbudowana sieć kontaktów biznesowych sprawia, że współpraca z nami jest wyjątkowo skuteczna i wartościowa. Efektywnie budujemy relacje z Klientami i Kandydatami i opieramy je na indywidualnym podejściu, profesjonalnej analizie potrzeb i wsparciu konsultingowym. Dbamy o to, aby być najbardziej wartościowym partnerem biznesowym w rozwoju firm, których wspieramy w tym, by ich pozycja lidera była budowana w oparciu o pozyskanie z rynku kluczowych talentów stworzyliśmy. Odpowiadając na potrzeby współpracujących z nami przedsiębiorstw, stworzyliśmy 3 główne specjalizacje:
RELYON IT & TELECOM
RELYON SALES & MARKETING
RELYON FINANCE & ACCOUNTING
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
10
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
do góry