Opis stanowiska pracy
Jeśli:
- praca z klientem jest Twoją pasją
- chcesz ciągle podnosić swoje umiejętności i kwalifikacje
- lubisz pomagać innym, sprawnie rozwiązujesz problemy
- potrafisz dobrze organizować własny czas pracy
- orientujesz się w systemach IT
- cechujesz się zdecydowaniem w podejmowaniu decyzji
- bezproblemowo radzisz sobie w sytuacjach stresujących
Ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!
Twoje zadania:
- utrzymywanie wysokiego poziomu relacji z klientami i użytkownikami
- wsparcie klienta poprzez przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie bieżących problemów, udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące wdrażanych projektów
- analiza potrzeb klientów (wnioski po kontaktach z użytkownikami)
- bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy
Co oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie IT
- umowa o pracę lub zlecenie
-
możliwość rozwoju zawodowego
-
elastyczne godziny pracy
-
kartę multisport, opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego
-
pracę w młodym, zgranym zespole
Wymagania
- doświadczenie w obsłudze klienta, dziale telemarketingu lub helpdesk
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- zorientowanie w systemach IT
- doskonała umiejętność organizacji własnego czasu pracy
Prezentacja firmy
Jesteśmy doświadczoną firmą z branży IT – software housem, który specjal...
Jesteśmy doświadczoną firmą z branży IT – software housem, który specjalizuje się w produkcji aplikacji mobilnych dla biznesu (iOS, Android) oraz dedykowanych systemów informatycznych. Dla naszych klientów tworzymy narzędzia usprawniające pracę m.in. działu marketingu, sprzedaży i szkoleń.
Ponadto dostarczamy narzędzia z zakresu e-commerce i tworzymy serwisy WWW. Sztandarowymi produktami naszej firmy są:
– Akademia MediaEdu (system do zarządzania wiedzą w organizacji),
– MediaPrez (system wspierający pracę zespołów sprzedażowych),
– MediaForm (system do przeprowadzania ankiet, sondaży, badań opinii, z dostępem do statystyk).
Kreatywne połączenie kompetencji w obszarach strategii, komunikacji, projektowania i technologii, zapewnia nam wysoką skuteczność w tworzeniu rozbudowanych rozwiązań systemowych. Nasi klienci to m.in. Polpharma, Morele.net, Aquaforest, Seka, Pożegnanie z Afryką, IT Vision.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/03/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta