#

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO

Ista Shared Services Polska Sp. z o.o.

Opole, opolskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0356


Obowiązki:

Planowanie dnia pracy naszych techników; kontrola poprawności danych w zleceniach i obliczanie czasu ich trwania; telefoniczne i pisemne powiadamianie klientów o terminie realizacji zlecenia; prowadzenie korespondencji pisemnej i telefonicznej z pracownikami w Niemczech; monitorowanie zleceń i wprowadzanie danych do systemów.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, brak

Pozostałe wymagania:

  • Wymagana znajomość języka niemieckiego na poziomie C1, znajomość środowiska Windows i MS Office


Miejsce pracy: Wrocławska 152B, 45-837 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV - dokumenty aplikacyjne należy złożyć drogą elektroniczną za pomocą poniższego linku: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d2ef86d198744e18b573b661ff4d431d

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
4
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi