
Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego
Miejsce pracy: RzeszówManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
- Obsługa klientów międzynarodowych
- Obsługa administracyjna kontraktów
- Zarządzanie bazą danych klientów
- Obsługa umów komercyjnych w systemie SAP
- Rozwiązywanie kwestii spornych zgłoszonych przez klientów
- Kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami z całego świata
- Telefoniczne wsparcie zespołu Frontline
- Przygotowywanie i prezentowanie danych biznesowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane Rachunkowość, Finanse, Ekonomia, Matematyka)
- Biegła znajomość j. angielskiego – C1/C2
- Zdolności analityczne
- Znajomość pakietu Microsoft Office ze szczególnym uwzględnieniem Excel
- Mile widziana znajomość środowiska SAP
- Umiejętności dobrej organizacji pracy oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji
Oferta:
- System premii i nagród
- Przyjazna atmosfera w miejscu pracy
- Praca w stabilnej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość długofalowej współpracy
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego PZU, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
