Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 29/05/2020.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Wrocław, dolnośląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Oferujemy:

  • Możliwości rozwoju w międzynarodowej korporacji
  • Umowę o pracę na czas określony
  • Pracę od zaraz
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
  • Pakiet socjalny (opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe PZU)

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie związane z obsługą klienta lub usługami finansowymi
  • Dobra znajomość Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
  • Mile widziana znajomość obsługi programu SAP
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne
  • Skuteczna organizacja

Zadania:

  • Utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi
  • Przygotowywanie raportów oraz prognoz dotyczących wyników i realizacji
  • Udzielanie odpowiedzi na pytania od klienta dotyczące zwrotów
  • Kontrolowanie poprawności rozwiązań oferowanych klientom
  • Oferowanie usług logistycznych
  • Skuteczna komunikacja i współpraca z zespołem

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera... swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry