Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/02/2020.

Specjalista ds. obsługi klienta (kontakt telefoniczny)

90-350 ŁÓDŹ, łódzkie

IDES Consultants Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania / obowiązki:

  • Realizacja zamówień w systemie do zarządzania sprzedażą
  • Obsługa mailowa i telefoniczna Klientów
  • Realizowanie kampanii wychodzących/sprzedażowych do Klientów

 

Firma oferuje:

  • Przyjazną atmosferę
  • Elastyczny czas pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • Pracę w centrum Łodzi
  • Różne formy zatrudnienia bezpośrednio z Pracodawcą
  • Niezbędne narzędzia do pracy

Wymagania

 

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta bankowego
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Zaangażowanie, nastawienie na realizację celów
  • Umiejętności pracy pod presją czasu

Prezentacja firmy

IDES Consultants Polska jest firmą doradczą z międzynarodowymi doświadczeniami,... skutecznie działającą na rynku polskim od 1996 roku. Posiadamy Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2015. Jesteśmy Członkiem - Założycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz laureatem Złotego Certyfikatu Przedsiębiorstwo Fair Play. Celem naszego działania jest efektywna współpraca z firmami ukierunkowana na osiąganie sukcesu poprzez dobór wykwalifikowanego personelu, jego dalszy rozwój i wzbogacanie umiejętności zawodowych. W swoich działaniach opieramy się na wieloletnich doświadczeniach międzynarodowych oraz o wypracowane i sprawdzone metody działania w Polsce. Skutecznie rozwiązujemy problemy, niezależnie od wielkości firmy czy też branży, w jakiej ona działa. Skutecznie realizujemy projekty z zakresu rekrutacji, szkoleń, oceny okresowej pracowników, opisów i wartościowania stanowisk pracy, systemów wynagrodzeń, bilansów kompetencji, development center, assessment center. Metody stosowane przez IDES poparte są wieloletnią praktyką i szeroką wiedzą z zakresu doradztwa. Firma IDES zawsze dopasowuje swoje metody do specyfiki i do potrzeb przedsiębiorstwa, ponieważ tylko wtedy przynosi to doskonałe rezultaty i pozwala nam używać Państwa sukcesu jako naszych referencji.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry