W związku z dynamicznym rozwojem nowego projektu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Szczecin
Główne zadania:
• Rozmowa z klientem w języku niemieckim podczas połączenia video
• Weryfikacja dokumentów tożsamości klienta
• Opracowywanie i zapisywanie danych w systemie
• Aktywacja numeru klienta
• Przekazywanie danych do kontrahenta
• Dobra znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2
• Doskonała percepcja wzrokowa oraz spostrzegawczość
• Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
• Odpowiedzialność w przetwarzaniu danych osobowych
• Zdolność wykonywania kilku czynności jednocześnie
• Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (w godz. 08:00 - 22:00)
W zamian gwarantujemy:
• Umowę o pracę (pełen etat, ¾ lub ½ etatu)
• Stałe wynagrodzenie od 4.000 pln NETTO
• Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karnetów sportowych, ubezpieczenie na życie)
• Premię świąteczną oraz nagrody jubileuszowe
• 26 dni urlopu wypoczynkowego niezależnie od stażu pracy
• Nowoczesne biuro w najbardziej reprezentacyjnej części miasta
CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego ko... Rozwiń
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy <br/> <br/>Zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych informujemy, iż: <br/> <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 71-602, przy ul. Storrady Świętosławy 1B, tel. 91 484 33 36 , adres email: info@cs-polska.com <br/>2. Ins... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.