
Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?
Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży.
Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!
specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży
Bytom- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
- Atrakcyjny pakiet benefitów
- Możliwość uzyskania premii
- Szkolenia wdrożeniowe
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop
- Obsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacji
- Wprowadzanie zamówień do systemu
- Prowadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cen
- Przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych
- Monitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.
- Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)
- Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)
- Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnych
- Bardzo dobrej znajomości programu Microsoft Excel
- Zdolności do analitycznego myślenia
- Dobrej organizacji pracy
Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiego
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
