Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/08/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dyspozytor z jęz. niemieckim

Wrocław, dolnośląskie

Solutions30

Opis stanowiska pracy

Kim jesteśmy?

Telima Poland to polski oddział grupy Solutions30. Wspieramy działania niemieckich partnerów w zakresie obsługi klientów i planowania instalacji telekomunikacyjnych w Niemczech.

Może szukamy właśnie CIEBIE?

Szukamy osób z biegłą znajomością języka niemieckiego, które szybko się uczą i nie boją się nowych wyzwań. Zależy nam na ludziach, którzy potrafią sami zarządzać swoją pracą i jednocześnie cenią sobie działania zespołowe.

Czym się u nas zajmiesz?

  • koordynowaniem działań między działem technicznym a klientem,
  • przyjmowaniem zleceń telefonicznych i mailowych,
  • wysyłaniem zleceń do techników przez wewnętrzny system firmy,
  • stałym kontaktem z klientami i technikami,
  • tworzeniem i weryfikacją tras techników wykonujących zlecenia,
  • kontrolą realizacji zaplanowanych zleceń i ich podziału na trasy

Wymagania

Dlaczego u nas?

  • ELASTYCZNY CZAS PRACY

    Jeśli chcesz pogodzić pracę z nieregularnym planem zajęć na studiach lub innymi aktywnościami, dołącz do nas. Grafiki pracy układamy uwzględniając dyspozycyjność i preferencje całego zespołu. Łatwo pogodzić pracę ze studiami. Oferujemy też pracę w pełnym wymiarze godzin, pracownicy etatowi pracują w systemie zmianowym (8-16 i 12-20).

  • ATMOSFERA I ZESPÓŁ

    Lubimy się. Nie jesteśmy ogromną korporacją, nie zatrudniamy masowo, skomplikowane formalności nie są ważniejsze od naszego zespołu. U nas Twój indywidualny charakter znajdzie swoje miejsce :)

  • BIURO W CENTRUM MIASTA

    Biuro zlokalizowane przy ul. Tęczowej – blisko na uczelnię, dobre połączenia komunikacyjne, w okolicy miejsca z dobrym jedzeniem, studio jogi dla zrelaksowania po pracy i escape room na integracyjne wypady.

  • WYNAGRODZENIE

    Zapewniamy stabilne zatrudnienie, dobrze płacimy a oprócz tego nie zapominamy o dodatkowych benefitach – oferujemy kartę sportową i opiekę medyczną. Dla ambitnych oferujemy dofinansowania do kursów i szkoleń powiązanych z obszarem działalności firmy.

  • ROZWÓJ I DOŚWIADCZENIE

    Brak doświadczenia nie jest przeszkodą - to u nas możesz postawić swoje pierwsze kroki w Obsłudze Klienta. Będziesz mieć też możliwość rozwoju swoich umiejętności językowych zarówno w czasie pracy, jak i w czasie szkoleń dodatkowych.

Jakie są nasze oczekiwania?

  • biegła znajomość języka niemieckiego,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (8-16 i 12-20),
  • wysoko rozwinięte umiejętność komunikacyjne,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta.

Nie prowadzimy sprzedaży ani pozyskiwania nowych klientów. Kontaktujemy się wyłącznie z klientami, którzy korzystają z naszych usług.

Prezentacja firmy

Jesteśmy grupą spółek z obszaru nowych technologii cyfrowych. Naszą ambicją jest... umożliwienie wszystkim osobom prywatnym i firmom dostępu do stale postępujących zmian technologicznych. Intensywnie rozwijamy się w kilku krajach europejskich. Polski oddział grupy Solutions30, Telima Poland, wspiera działania niemieckich partnerów w zakresie planowania instalacji telekomunikacyjnych w Niemczech.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Administracja biurowa , Praca Logistyka
do góry