Światowy lider w zakresie zarządzania relacjami z klientem i telefonicznych centrów obsługi klienta, poszukuje kandydatów na poniższe stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego z językiem niemieckim
Katowice
Opis stanowiska:
• merytoryczne wsparcie klienta biznesowego z krajów niemieckojęzycznych (B2B)
• kontakt przychodzący przy pomocy 3 kanałów: chat, mail oraz telefon
• odpowiadanie na zapytania związane ze statusem produktów i płatności
• bieżąca kontrola stanu zamówień oraz ruchu w serwisie internetowym
• pomoc w optymalizacji ogłoszeń dotyczących sprzedaży przedmiotów
Wymagania:
• Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
• Znajomość pakietu MS Office
• Umiejętność poruszania się w środowisku internetowym
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
• Orientacja na Klienta
• Chęć do nauki i przyswajania wiedzy
• Otwartość, komunikatywność
Pracodawca oferuje:
• Elastyczne godziny pracy w systemie 8-godzinnym zmianowym
• Możliwość pracy od pn-pt w godzinach 7:00-15:00 na stale
• Bardzo Atrakcyjne Wynagrodzenie i bonusy gotówkowe
• Możliwość dofinansowania karty Multisport lub prywatnej opieki medycznej
• Szereg bonusów pozapłacowych i rabatów na zakupy w sklepie internetowym
JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.