#

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego z językiem niemieckim

JOBME S.A.

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Światowy lider w zakresie zarządzania relacjami z klientem i telefonicznych centrów obsługi klienta, poszukuje kandydatów na poniższe stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego z językiem niemieckim
Katowice

Opis stanowiska:
• merytoryczne wsparcie klienta biznesowego z krajów niemieckojęzycznych (B2B)
• kontakt przychodzący przy pomocy 3 kanałów: chat, mail oraz telefon
• odpowiadanie na zapytania związane ze statusem produktów i płatności
• bieżąca kontrola stanu zamówień oraz ruchu w serwisie internetowym
• pomoc w optymalizacji ogłoszeń dotyczących sprzedaży przedmiotów

Wymagania:
• Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
• Znajomość pakietu MS Office
• Umiejętność poruszania się w środowisku internetowym
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
• Orientacja na Klienta
• Chęć do nauki i przyswajania wiedzy
• Otwartość, komunikatywność


Pracodawca oferuje:
• Elastyczne godziny pracy w systemie 8-godzinnym zmianowym
• Możliwość pracy od pn-pt w godzinach 7:00-15:00 na stale
• Bardzo Atrakcyjne Wynagrodzenie i bonusy gotówkowe
• Możliwość dofinansowania karty Multisport lub prywatnej opieki medycznej
• Szereg bonusów pozapłacowych i rabatów na zakupy w sklepie internetowym

Prezentacja firmy

JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta, Praca Reklama / Komunikacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi