Obowiązki:
- zapewnienie globalnego wsparcia dla nowych projektów i rozwoju produktu poprzez aktywne poszukiwania i zabezpieczenie dostawców
- analizowanie rynku w celu zidentyfikowania najlepszych dostawców materiałów / usług
- analiza wymagań klientów wewnętrznych w zakresie dostaw i wykonawstwa i ścisła współpraca w zakresie ustalenia końcowych warunków i kryteriów technicznych
- koordynacja procesu kwalifikacji nowych dostawców
- przygotowywanie zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert
- bezpośredni kontakt z dostawcami zagranicznymi i polskimi w zakresie ustaleń zakresów rzeczowych, terminowych oraz finansowych (negocjacje)
- zebranie niezbędnych informacji i monitorowanie oceny ogólnej jakości dostawców, przy współpracy z innymi działami
- audytowanie dostawców
- monitorowanie działań związanych z zatwierdzaniem komponentów i/lub technologii oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów z dostawcami
- zapewnienie najwyższego poziomu usług zakupowych w projektach rozwoju produktu
optymalizacja procesów zakupowych
- kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale zakupów o podobnym zakresie zadań, w strukturach międzynarodowych
- wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację werbalną i pisemną
- znajomość języka włoskiego będzie dodatkowym atutem
- mile widziane doświadczenie w pracy z programem SAP
- dyspozycyjność do podróży służbowych (Polska i Europa)
- komunikatywność, sumienność, nastawienie na rezultaty
- samodzielność
- odporność na stres i umiejętność pracy w warunkach presji czasowej
- doskonałe umiejętności organizacyjne
Firma Work & People Sp. z o.o jest Agencją Pośrednictwa Pracy w kraju i ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.