Opis stanowiska pracy
BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o. od ponad 25 lat istnieje na rynku ogólnopolskim świadcząc usługi konsultingowe oraz inwestycyjno - remontowe.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. marketingu i administracji
Miejsce pracy: Chorzów
Zakres obowiązków:
- Wyszukiwanie informacji o nowych postępowaniach przetargowych,
- Aktywne przygotowanie oferty w aspekcie formalnym i handlowym (również zgodnie z zamówieniami publicznymi)
- Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych postępowań przetargowych,
- Udział w negocjacjach handlowych,
- Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami,
- Administrowanie dokumentacją związaną ze zleceniami/projektami,
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ korespondencji,
- Prowadzenie rejestru zleceń,
- Wystawianie faktur sprzedażowych,
- Kontrola rozrachunków z kontrahentami.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (najlepiej gospodarka nieruchomościami),
- Zdolności marketingowe i handlowe,
- Dokładność, precyzyjność i systematyczność w pracy,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i pod presją czasu,
- Znajomość MS Office (Excel, Word, PP) jako podstawowego narzędzia pracy,
- Znajomość programu Symfonia Handel – mile widziane,
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Udział w interesujących i rozwojowych projektach
- Możliwość rozwoju zawodowego w kompetentnym i dynamicznym zespole
- Podnoszenie kompetencji poprzez udział w licznych szkoleniach zawodowych / studiach podyplomowych
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy również, aby aplikacja zawierała następującą klauzulę:
Prezentacja firmy
Spółka Budoserwis jest prężnie działającym ośrodkiem konsultingowym oraz...
Spółka Budoserwis jest prężnie działającym ośrodkiem konsultingowym oraz inwestycyjno-remontowym. Jest jedną z pierwszych firm z kapitałem polskim, która w latach 90-tych była zaangażowana w procesy restrukturyzacyjne przemysłu ciężkiego. Specjalizujemy się w usługach doradczych z zakresu wycen, analiz i ekspertyz oraz zapewniamy kompleksową i profesjonalną obsługę rynku nieruchomości. Dostosowujemy się do potrzeb Klientów, dlatego stale doskonalimy i poszerzamy zakres świadczonych usług. Pomagamy w wyborze właściwych scenariuszy postępowania, które zapewniają utrzymanie wysokiej pozycji na rynku oraz ułatwiają procesy restrukturyzacji i przekształceń.
Drugim filarem działalności spółki są montaże, remonty maszyn, urządzeń i instalacji, a także generalne wykonawstwo inwestycji. Realizujemy prace w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/03/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena