Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0778


Obowiązki:

ZADANIA: kontrola i koordynacja magazynu, realizacja zaopatrzenia materiałów i produktów (ustalanie planu dostaw), ścisła współpraca z Dostawcami, komunikacja z Klientami, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, optymalizacja kosztów transportu, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających zarządzanie procesami.
Godziny pracy: pon.-pt.; g. 8.00-16.00



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak

Pozostałe wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, umiejętność planowania, zdolności negocjacyjne, kreatywność i inicjatywa w działaniu oraz doskonała organizacja pracy, odporność na stres, mile widziana znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiego.


Miejsce pracy: Jacewska 164, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie APLIKACJI zawierającą CV z dopiskiem LOGISTYK (z klauzulą dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych), na adres: rekrutacja@invest-support.plPracodawca skontaktuje się wyłącznie z wybranymi osobami.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi