Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
Okolice Wrocławia (do 20 km)Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
Okolice Wrocławia (do 20 km)
NR REF.: 1155288
Dla naszego klienta międzynarodowej firmy z branży motoryzacyjnej zlokalizowanej niedaleko Wrocławia poszukujemy obecnie osoby na stanowisko
SPECJALISTA DS. LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za obsługę klienta od strony logistycznej, rozwiązywanie problemów oraz nadzór nad zamówieniami.
Zakres obowiązków:
- bieżąca współpraca z klientami firmy oraz innymi oddziałami (praca na portalach klienckich)
- odbieranie oraz rejestracja zamówień oraz prognoz w systemie
- przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
- współpraca z działem planowania i księgowości w celu terminowej realizacji zleceń
- koordynacja wysyłek
- organizacja i nadzór nad terminową realizacją transportu
- udział w procesach mających na celu ciągłe doskonalenie
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą logistyczną
- znajomość pakietu MS Office
- mile widziana znajomość systemów klasy ERP, MRP
Klient oferuje:
- wynagrodzenie podstawowe oraz premię kwartalną
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- udział w ciekawych projektach
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz z opisem zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach.
Okolice Wrocławia (do 20 km)
NR REF.: 1155288
Dla naszego klienta międzynarodowej firmy z branży motoryzacyjnej zlokalizowanej niedaleko Wrocławia poszukujemy obecnie osoby na stanowisko
SPECJALISTA DS. LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za obsługę klienta od strony logistycznej, rozwiązywanie problemów oraz nadzór nad zamówieniami.
Zakres obowiązków:
- bieżąca współpraca z klientami firmy oraz innymi oddziałami (praca na portalach klienckich)
- odbieranie oraz rejestracja zamówień oraz prognoz w systemie
- przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
- współpraca z działem planowania i księgowości w celu terminowej realizacji zleceń
- koordynacja wysyłek
- organizacja i nadzór nad terminową realizacją transportu
- udział w procesach mających na celu ciągłe doskonalenie
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą logistyczną
- znajomość pakietu MS Office
- mile widziana znajomość systemów klasy ERP, MRP
Klient oferuje:
- wynagrodzenie podstawowe oraz premię kwartalną
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- udział w ciekawych projektach
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz z opisem zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.