Numer oferty: StPr/20/0175
1. kompletowanie, weryfikacja i prawidłowe prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej
2. ewidencja i dekretacja dokumentów w rejestrach zakupu i sprzedaży VAT
3. ewidencja i rozliczanie projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych
4. współpraca z komórkami organizacyjnymi Muzeum w zakresie realizowanych zadań
5. wystawianie faktur sprzedaży,
6. ewidencja magazynu/środków trwałych
7.bieżące monitorowanie należności oraz analiza kont, prowadzenie rozrachunków i windykacji
8.pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych w tym sprawozdań dla organizatorów/GUS
9.Obsługa programu księgowo-kadrowego
10.Prowadzenie akt osobowych
11.Sporządzanie list plac, naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych.
12. Dokumentacja do ZUS,PFRON, GUS.
Języki:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: składanie dokumentów aplikacyjnych osobiście na adres: 27-600 Sandomierz, ul. Zamkowa 12 lub przesyłanie na adres e-mail: sekretariat@zamek-sandomierz.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.zamek-sandomierz.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.