Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1696


Obowiązki:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
1. prowadzenie ewidencji księgowych dla poszczególnych jednostek obsługiwanych,
2. bieżące dekretowanie i księgowanie dokumentów,
3. przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty,
4. prowadzenie ewidencji do celu podatku VAT,
5. naliczanie i odprowadzanie składek PFRON,
6. terminowe, zgodne z przepisami sporządzanie na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej sprawozdań
budżetowych i finansowych,
7. przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (GUS),
8. dokonywanie analiz wykonania planu dochodów i wydatków oraz bieżące informowanie jednostki obsługiwanej o stopniu realizacji,
9. przygotowywanie materiałów planistycznych dla dyrektora jednostki obsługiwanej do rocznych planów
finansowych,
10. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostek obsługiwanych,
11. pomoc w przygotowywaniu wniosków o zmiany w planie finansowym,
12. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych jednostek obsługiwanych,
13. prawidłowe i terminowe ustalanie należności z tytułu dochodów budżetowych oraz ich odprowadzanie do budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
14. rozliczanie wyników przeprowadzonych inwentaryzacji składników majątkowych,
15. dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego jednostek obsługiwanych



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:Pracownikiem zatrudnionym na w/w stanowisku może być osoba, która:1. posiada obywatelstwo polskie,2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,4. posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne i 3-letni staż pracy w księgowości lub średnie ekonomiczne i 6-letni staż pracy w księgowości,5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,6. cieszy się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe:1. znajomość przepisów z zakresu ustaw:a) o pracownikach samorządowych i o samorządzie gminnym,b) o rachunkowości,c) o finansach publicznych,d) o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,e) Kodeks postępowania administracyjnego,f) o ochronie danych osobowych (RODO).2. znajomość zasad przechowywania i archiwizacji dokumentów,3. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,4. znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych,5. komunikatywność, rzetelność i odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,6. umiejętność analitycznego myślenia.


Miejsce pracy: Jana Pawła II 17, 75-522 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 07:15 -15:15, umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, szczegółowe informacje na temat naboru znajdują się na stronie BIP ZOEAPM

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi