Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds Księgowości - Środki Trwałe
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna o wysokiej pozycji w swojej branży , nowoczesnych procach technologicznych i bardzo otwartej kulturze organizacyjnej. Nowy zakład produkcyjny jest zlokalizowany 20 minut od Gliwic ( powiat strzelecki) Do zespołu księgowości szukamy kandydatów którzy posiadają doświadczenie i wiedzę z zakresu środków trwałych. Do zakresu obowiązków tej osoby będzie należeć:
- Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupu środków trwałych w programie SAP
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie amortyzacji,
- Rozliczanie inwestycji we współpracy z innymi działami firmy
- Likwidacja, przeniesienie środków trwałych zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Udział w zamykaniu miesiąca dla środków trwałych – prowadzenie raportów, rozliczeń i sprawozdań,
- Bieżące analizowanie i uzgadnianie kont księgowych
- Rozliczanie inwestycji we współpracy z innymi działami firmy
Nasz Klient zapewnia
- Udział w budowaniu nowej organizacji i możliwość wpływania na jej kształt
- Samodzielność na stanowisku pracy
- Interesujące wynagrodzenie
- Świadczenia z zfśs
U Kandydatów zwracamy uwagę na
- Wykształcenie wyższe, preferowane finanse i rachunkowość
- Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze środków trwałych
- Biegłość w księgowaniu dokumentów
- Solidna oraz praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego (VAT, CIT, )
- Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- Dobra znajomość programu SAP i MS Excel,
- Sumienność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
- Odporność na stres, wysoka kultura osobista