Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/09/2021.

Specjalista ds. Koordynacji Szkoleń z j. francuskim

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Koordynacji Szkoleń z j. francuskim
Wroclaw
NR REF.: 1149109

Specjalista ds. Koordynacji Szkoleń z j. francuskim

Dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającej się korporacji z branży medycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Szkoleń z j. francuskim.

W nowej roli będziesz częścią zespołu HR, który zajmuje się organizowaniem szkoleń dla krajów EMEA (UK, Polska, Włochy, Szwajcaria). Do Twoich obowiązków będzie należeć organizacja szkoleń wewnętrznych, odpowiadających na potrzeby pracowników; tworzenie prezentacji, kontakt z trenerami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi; dbanie o kalendarz szkoleń firmy oraz weryfikację uczestników oraz poziom satysfakcji. W codziennych zadań będziesz miał kontakt z innymi działami wewnętrznymi firmy.

Idealny kandydat to osoba posiadająca doświadczenie w działach HR lub organizacji szkoleń/eventów/wydarzeń, dobrze zorganizowana, terminowa, lubiąca pracę z ludźmi. Wymagana jest znajomość języków angielskiego oraz francuskiego na poziomie B2/C1.

Zapraszamy do udziału w procesie dla renomowanej firmy na rynku (odbędzie się w 100% zdalnie), gwarantującej zatrudnienie od zaraz, bogaty pakiet benefitów, atrakcyjne wynagrodzenie, z pracą w trybie zdalnym na czas pandemii.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry